Inteligentne przechowywanie w biurku dwuosobowym

Jak utrzymać porządek i efektywność Biurko dwuosobowe to podwójny bałagan, który tworzy się na blacie w zaskakująco szybkim tempie. Psuje to estetykę całego pomieszczenia, a jeśli jest nim biuro, także wizerunek firmy. Sprawdź zatem, w jaki sposób utrzymać porządek na biurku dwuosobowym i w jego otoczeniu.
Biurko dwuosobowe nie może być przepełnione

Pierwszą podstawową zasadą w organizacji przestrzeni biurowej, w tym biurka, jest ograniczenie przedmiotów do całkowitego minimum. Wystarczy ocenić ich przydatność w danym miejscu. Może część z nich w ogóle nie jest potrzebna. Możliwe, że po niektóre sięgasz tylko sporadycznie. Wśród tych najbardziej przydatnych znajdują się następujące przedmioty: dobre oświetlenie (lampka), kalendarz, komputer, telefon, przybory do pisania, notes, karteczki, zszywacz, spinacze, pieczątki. Każdy z tych przedmiotów powinien mieć swoje dedykowane miejsce. Wówczas łatwiej będzie zapanować nad porządkiem na biurku oraz w jego otoczeniu. Gdy wszystkie znajdują się na blacie, tworzą nikomu niepotrzebny bałagan.

Jak inteligentnie zagospodarować biurko dwuosobowe i przestrzeń wokół niego? Oto kilka praktycznych wskazówek podpowiadających, jak inteligentnie przechowywać przedmioty w biurku dwuosobowym.

- Biurko i lampka – duet idealny. Podstawowym wyposażeniem biurka, także dwuosobowego, jest dobre oświetlenie. Lampka biurkowa powinna znaleźć się po każdej stronie, tak by oświetlała całą powierzchnię obu blatów.

- Kalendarz ścienny alternatywą dla kalendarza biurkowego. Kalendarz jest narzędziem pomocnym w organizacji pracy. Dlatego traktuje się go, jako podstawowe wyposażenie biurka. Nie zawsze jednak trzeba w nim robić notatki. Dlatego zamiast modelu typowo biurkowego, wybierz kalendarz ścienny. Będzie służył Tobie i Twojemu sąsiadowi.

- Komputer i telefon jako nieodłączne elementy biurka. Komputer wraz z niezbędnymi akcesoriami jest podstawowym sprzętem biurowym. Nie może więc go zabraknąć. Na blacie biurka musi zatem znaleźć się miejsce na monitor lub laptop oraz niezbędne akcesoria, typu myszka, czy klawiatura. Siedząc przy biurku, musisz mieć również dostęp do telefonu.

- Organizer na przybory do pisania to praktyczny dodatek. Porozrzucane długopisy, ołówki, zakreślacze oraz inne przybory do pisania nie prezentują się najlepiej. Dlatego powinny mieć swoje stałe miejsce na biurku, ale w specjalnym organizerze. Wybór pojemników, które sprostają temu zadaniu, jest ogromny. Postaw na model, który będzie współgrał z aranżacją biurka. Dla uzyskania lepszego efektu wizualnego zadbaj o to, aby zarówno na Twoim blacie, jak i na blacie Twojego współpracownika, znajdowały się przyborniki w jednakowym stylu.

- Kontenerek na pozostałe akcesoria i narzędzia biurowe. Pozostałe przedmioty, jak np. notesy, karteczki, zszywacze, spinacze, pieczątki, kalkulator, czy nożyczki, można przechowywać w szufladzie. A co, jeśli biurko nie posiada szuflad ani szafek? Przykładem jest dostępne w naszej ofercie biurko elektryczne Lano-E 300 Q Bench. To jeden z najczęściej wybieranych modeli. W tej sytuacji wystarczy dokupić kontenerek. Wytrzymały kontenerek z pojemnymi szufladami z powodzeniem pomieści już nie tylko wymienione powyżej artykuły biurowe, ale też ważne dokumenty oraz rzeczy osobiste, dzięki czemu nie będą raziły wzroku osób odwiedzających biuro. W przypadku biurka dwuosobowego zaleca się zakup dwóch kontenerków. Mebel ten można ustawić pod biurkiem lub obok.

Ciężkie i mocno zabudowane szafkami biurka wbrew pozorom nie są do końca praktyczne. Zajmują dużo miejsca i trudno przenieść je z miejsca na miejsce. Dziś modne są modele wykonane na bazie solidnego stelaża i drewnianego blatu. Popularnością cieszą się biurka z elektrycznie regulowanym blatem, umożliwiające dopasowanie jego wysokości do indywidualnych potrzeb. W przestrzeni biurowej biurko musi tworzyć wygodne i efektywne stanowisko pracy. Dlatego rozważ zakup kontenerka i pozostałych organizerów, które umożliwią szybkie i wygodne uporządkowanie oraz ukrycie wielu przedmiotów. Będą w zasięgu ręki, ale nie popsują estetyki biurka i całej przestrzeni wokół niego. Pamiętaj, że uporządkowane biurko wspomaga koncentrację i efektywność pracy.