FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Płatności

Jakie są opcje płatności?

Sklep pozwala na skorzystanie z następujących opcji płatności:

  • Szybkie płatności za pośrednictwem operatora iMoje ING:

Visa
MasterCard
Portfel elektroniczny Google Pay, Apple Pay
Szybkie przelewy BLIK

  • Przelew bankowy na numer konta podany w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.

Jak rozwiązać problemy z płatnością kartą kredytową?

W przypadku wystąpienia błędów podczas procesu autoryzacji płatności prosimy o sprawdzenie następujących potencjalnych problemów:

sprawdź limit karty kredytowej na jeden dzień,
sprawdź limit karty kredytowej dla pojedynczej transakcji,
sprawdź, czy podano prawidłowe dane karty kredytowej,
skontaktuj się ze swoim bankiem, aby sprawdzić ewentualne przerwy techniczne.

Jeśli żaden z powyższych scenariuszy nie dotyczy Twojego przypadku, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Czy otrzymam Fakturę VAT?

Tak. Aby otrzymać fakturę należy zaznaczyć taką opcję w koszyku w trakcie składania zamówienia i podać dane do Faktury VAT.

Czy podatek VAT jest wliczony w cenę?

Ceny na stronie podane są zarówno w kwotach netto jak i brutto.
 

Dostawa

Jakie są opcje dostawy?

Oferujemy tylko dostawę kurierską z wniesieniem.

Czy można zmienić datę dostawy?

W tym celu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Zastrzegamy sobie prawo do zachowania wstępnie podanej daty i godziny dostawy, podanej w wiadomości z potwierdzeniem dostawy.

Czy zamówiony towar mogę odebrać osobiście?

Niestety nie. Nie umożliwiamy odbiorów osobistych.

Jaki jest koszt wysyłki?

Koszt wysyłki jest określany na ostatnim etapie procesu realizacji transakcji. Koszt jest obliczany na podstawie ilości zamówionych produktów.

Jak długo trwa produkcja mebla?

Czas produkcji może się różnić w zależności od obłożenia procesu produkcji w fabryce. Szacowany czas produkcji jest wyświetlany w ostatnim kroku zakupu, w koszyku. Zawsze dokładamy wszelkich starań, aby zamówione meble dotarły do Ciebie jak najszybciej. W przypadku watpliwości prosimy o kontakt z BIurem Obsługi Klienta.

Czy zamówienie można zmodyfikować po jego złożeniu?

Po złożeniu, opłaceniu i potwierdzeniu przyjęcia zamówienia do realizacji, zamówienia nie można zmienić.

Czy można zamówić usługę montażu?

Usługa montażu nie jest oferowana.
W opakowaniu każdego produktu można znaleźć instrukcję montażu pozwalającą na samodzielne złożenie mebli.

W przypadku planowanego zakupu większej ilości produktów i potrzeby ich montażu prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Czy meble otrzymam zmontowane, czy sam muszę je złożyć?

To zależy od rodzaju mebla. W większości przypadków meble będą już zmontowane. Każdy mebel posiada czytelną i intuicyjną instrukcję montażu. Wierzymy, że nie pojawią się problemy z samodzielnym montażem. W razie problemów skontaktuj się z nami.
 

Produkty

Jak kupić meble w sklepie maro.eu?

Zamówienie możesz złożyć poprzez dodanie towarów do wirtualnego koszyka w sklepie.
Produkty, które możesz dodać do koszyka znajdziesz głównie w kategorii Home Office.
Poszczególne etapy zamawiania są proste i intuicyjne. Możesz też napisać maila, zadzwonić lub zapytać o produkt za pomocą formularza nasze Biuro Obsługi Klienta.

Jak dbać o meble?

Nasze meble są wykonane z materiałów najwyższej jakości. Wieloletnią satysfakcję z użytkowania zapewnia odpowiednie ich traktowanie. 
Więcej informacji znajdziesz na stronie Pielęgnacja Mebli

Jaki jest okres gwarancji?

Wszystkie produkty są objęte 5-letnią gwarancją, z wyjątkiem:

  • Elementów ruchomych mebla (tj. kółka, mechanizmy elektryczne, mechanizmy pneumatyczne, elementy plastikowe, zamki, itd.) które są objęte roczną gwarancją,
  • Akcesoriów elektrycznych i elektronicznych, takich jak moduły Bluetooth, Wi-Fi, wyświetlacze, piloty, mediaporty, gniazda, itd. - 2 lata,
  • Elementów pochodzenia naturalnego: spiek, fornir, drewno naturalne, skóra naturalna, itd. które są objęte roczną gwarancją.

Gdzie szukać więcej informacji o produktach i usługach?

Strona produktowa pozwala pobrać modele 2D i 3D każdego mebla, pobrać jego kartę katalogową oraz przejrzeć galerię zdjęć.

Jeśli nie możesz znaleźć konkretnej informacji dotyczącej produktu, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Czy dostępne są inne kolory niż te podane w konfiguratorze online?

W konfiguratorze na stronie produktu podane są wszystkie dostepne kolory wystepujące w ofercie.

Chcę wybrać kolor, ale nie wiem jak będzie wyglądać w rzeczywistości. Co mam zrobić?

Możesz zamówić bezpłatną próbkę na naszej stronie Zamów Próbki aby otrzymać tkaniny które dostarczymy listownie na Twój adres domowy.
Możesz też pobrać katalog z naszej strony Pliki do Pobrania.

Złożyłem już zamówienie, ale chcę domówić do niego jeszcze jeden produkt. Jak to zrobić?

Możesz złożyć kolejne zamówienie na stronie, a my zrealizujemy wysyłkę obu tych zamówień jednocześnie. Pamiętaj żeby poinformować nas o tym w uwagach do kolejnego zamówienia lub mailowo. W przypadku watpliwości prosimy o kontakt z BIurem Obsługi Klienta.
 

Współpraca

Dlaczego warto zostać naszym dystrybutorem?

Dla dystrybutorów przygotowaliśmy szeroki pakiet korzyści: poczynając od wsparcia doradczego i marketingowego aż po atrakcyjne warunki handlowe. Pomagamy w zrealizowaniu nawet najbardziej skomplikowanych inwestycji, prezentacji oraz projektów i kosztorysów. Ostatecznie gwarantujemy także najkrótszy możliwy termin realizacji, pomoc w organizacji logistyki, a przede wszystkim dogodne warunki płatności.

Reklamacje i zwroty

Czy zakupione produkty można zwrócić?

Wyłączona jest możliwość odstąpienia od Umowy Sprzedaży Produktu o charakterze indywidualnym, niestandardowym oraz Produktu wykonanego na zamówienie i według specyfikacji Klienta.

W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

Możesz skorzystać z naszego formularza reklamacyjnego dostepnego poniżej. Jest on dostępny również w profilu Twoje konto, pod historią Twoich zamówień.

Formularz reklamacyjny