Kariera

Firma MARO powstała w 1991 roku, od początku pomaga tworzyć doskonałe wnętrza biurowe. Jako jedna z pierwszych w Polsce rozpoczęła produkcję systemowych mebli biurowych. Od tego momentu pozostaje w branży liderem w dziedzinie innowacji technicznych i wzorniczych.

Jesteśmy rodzinną firmą, która zatrudnia dziś 200 osób.

Najcenniejszą wartością w MARO są nasi pracownicy. To dzięki nim możemy w pełni wykorzystywać nasze możliwości produkcyjne, to oni dbają o jakość naszych produktów i doskonałą obsługę naszych klientów. Dbamy, aby nasi pracownicy byli zadowoleni i dumni z firmy, dla której pracują. Naszym priorytetem jest zapewnienie bezpiecznych warunków pracy. Wszystkim pracownikom zapewniamy wsparcie, szkolenia wprowadzające oraz podnoszące kwalifikacje. Organizujemy liczne spotkania pracownicze i integracyjne. Na przestrzeni naszej długoletniej działalności udało nam się stworzyć prawdziwą społeczność firmy, dzięki czemu wielu z naszych kluczowych pracowników jest z nami od początku funkcjonowania firmy.

Trzy rzeczy, o które dbamy

Zatrudniamy na długo

Cenimy sobie rodzinną atmosferę, wzajemną pomoc i współpracę. Jesteśmy firmą zatrudniającą niemalże 200 osób. Wszyscy znamy się i mamy wśród nas wiele osób, które są z nami od początku, od założenia MARO. Dołącz do naszej rodziny na lata!

Doceniamy kreatywność

Branża mebli biurowych nie znosi rutyny. Projekty, które realizujemy są za każdym razem inne. Pojawiają się nowe potrzeby klientów, nowe style pracy, nowe układy mebli dostosowane do konkretnego obiektu i jego powierzchni. Zadania powierzone pracownikom MARO są za każdym razem angażujące i ważne w znaczeniu całej organizacji, potrzeb rynku i środowiska.

Chcemy żeby nasi pracownicy byli dumni z produktów, które razem tworzymy

Projektujemy nowoczesne, funkcjonalne meble o ponadczasowym wzornictwie. Staramy się śledzić trendy i najnowocześniejsze innowacje z innych branż, które można zaimplementować do rozwiązań biurowych. Współpracujemy z ekspertami z dziedziny ergonomii i ostatecznymi użytkownikami tak, aby finalne produkty, które wychodzą z naszej fabryki były powodem do dumy każdego z pracowników, który uczestniczył w procesie ich wytworzenia, montażu i wysyłki do klienta.

Dołącz do nas

Nieustannie poszukujemy utalentowanych osób, które dołączyłyby do naszego zespołu.

Jeżeli jesteś zainteresowana/y współpracą z nami, prześlij swoje CV na adres rekrutacja@maro.pl, lub wypełnij formularz rekrutacyjny.

Aktualne oferty pracy

Konstruktor – Technolog
Konstrukcja

Fabryka Mebli Biurowych MARO w Komornikach poszukuje pracownika na stanowisko "Konstruktor-Technolog".

Obowiązki:
 

 W fabryce mebli biurowych MARO, technolodzy nie siedzą non stop przed monitorami komputerów. Tak jak koledzy, będziesz wychodzić na produkcję i tam zdobywać ważne informacje czy ludziom się coś łatwo, czy trudno wykonuje. Oni zwykle najlepiej podpowiadają, jak powinieneś zmienić rysunki, aby dany element był w produkcji łatwiejszy, szybszy do wykonania i oszczędniejszy w zużyciu materiału.

  • Siadając czy stając przed ekranem komputera, będziesz nadawać techniczny wymiar śmiałym, kreatorskim wizjom naszych projektantów.
  • Z grubsza rzecz ujmując, Twoja praca będzie polegać na:
  • opracowywaniu prototypów mebli,
  • przygotowywaniu BOM-ów produktów,
  • opracowywaniu zleceń produkcyjnych oraz kontroli ich wykonania przez produkcję,
  • pisaniu programów CNC dla opracowywanych wyrobów,
  • standaryzowaniu i optymalizowaniu procesów technologicznych,
  • udzielaniu konsultacji handlowo-konstrukcyjnych pracownikom sprzedaży i projektantom.

Wymagania:

  • masz wykształcenie wyższe i jesteś inżynierem - technologiem po Uniwersytecie Przyrodniczym
  • oczekujemy, że dysponujesz wiedzą w zakresie konstrukcji mebli, obróbki płyt wiórowych, okuć…
  • poruszasz się sprawnie w takich programach jak Solid Works (warunek konieczny) i w którymś z tych: SWOOD, PDM, WoodWOP,
  • punktujesz dodatkowo, jeśli znasz program MS Dynamics NAV lub inny typu ERP, albo zadeklarujesz pełną gotowość do ich nauki,
  • nie ma znaczenia Twoja płeć, ale chcemy móc docenić Twoje co najmniej 3-letnie doświadczenia i umiejętności w obszarze meblarstwa bądź pokrewnym.

Oferujemy:

  • proponujemy umowę o pracę i wynagrodzenie, które zależy od wiedzy jaką posiadasz na etapie startowym. Na tym stanowisku mieści się ono w widełkach 6000 – 9000 zł brutto.
  • zapewniamy pracownikom autentycznie i w realu - a nie tylko w ogłoszeniu - rozwój osobisty poprzez zmieniające się projekty i szkolenia. Normą u nas są wartościowe warsztaty wewnętrzne z różnych obszarów tematycznych, w których pracownicy biorą udział w ramach godzin pracy.
  • celebrujemy sukcesy i osiągnięcia naszych pracowników oraz ważne wydarzenia w ich życiu.
  • Od lat 90-tych produkujemy meble biurowe. Robimy to w sposób odpowiedzialny względem szeroko rozumianego środowiska. Nowoczesna technologia produkcji, doświadczenie naszych pracowników i ich odpowiedzialna praca sprawiają, że nasi klienci otrzymują najwyższej jakości, mocno spersonalizowane rozwiązania dla swoich wnętrz.

CV prosimy przesyłać w wiadomości z dopiskiem „Konstruktor-Technolog”.

Key Account Manager
Dział Sprzedaży Eksportowej

Key Account Manager

Fabryka Mebli Biurowych MARO w Komornikach poszukuje pracownika na stanowisko "Key Account Manager".

Obowiązki:

  • Przygotuj się na nową przygodę zawodową z polską marką, która jest jednym z najbardziej cenionych dostawców wyszukanych kolekcji mebli.
  • Oferujemy Ci przejęcie odpowiedzialności za zarządzanie sprzedażą na rynku węgierskim, rumuńskim i bułgarskim oraz w krajach Pribaltica. Bardzo dobra znajomość języka angielskiego jest WARUNKIEM KONIECZNYM na tym stanowisku.
  • Twoje zadania obejmują przede wszystkim:
  • przygotowanie strategii sprzedaży we współpracy z przełożonym,
  • odbywając podróże zagraniczne, budujesz relacje z potencjalnymi, nowymi odbiorcami naszych kolekcji i odświeżasz te, które się lekko rozpłynęły,
  • wspierasz merytorycznie Dział Marketingu przy projektach promujących nowe kolekcje,
  • przy współpracy z Działem Marketingu i Biurem Obsługi Klienta opracowujesz prezentacje i prowadzisz szkolenia w siedzibie lub u partnerów biznesowych,
  • monitorujesz trendy i prowadzisz badania konkurencyjności rynku na którym działasz,
  • bierzesz osobisty udział w negocjowaniu warunków handlowych,
  • odpowiadasz za wszystkie pozostałe aspekty sprzedaży eksportowej,
  • rozpoczęliśmy wdrażanie unikatowego projektu e-usług dedykowanych biurom hybrydowym (czyli Twoim potencjalnym klientom też). Dla Ciebie oznacza to szansę na aktywne uczestnictwo w tym wyjątkowym procesie,
  • permanentnie poszerzasz wiedzę obszarową, a Twoją Akademią będzie marka pracodawcy, gdzie do dyspozycji masz najwyższej klasy wykładowców: projektantów, architektów i technologów, tworzących wysmakowane kolekcje mebli biurowych.

Wymagania:

  • masz duże doświadczenie w obszarze sprzedaży eksportowej B2B,
  • punktujesz dodatkowo, jeśli pracowałeś/aś w branży meblarskiej, albo masz wiedzę z obszaru projektowania, designu i aktualnych trendów,
  • swobodnie posługujesz się j. angielskim (WARUNEK KONIECZNY),
  • pracowałeś/aś już na stanowisku menedżera sprzedaży eksportowej lub Key Account Manager'a co najmniej 2 lata,
  • doskonale rozumiesz, że odpowiedzialność za sprzedaż artykułów pochodzących z własnej produkcji różni się zasadniczo od sprzedaży artykułów wyprodukowanych przez kogoś innego,
  • myślisz analitycznie, nie potrafisz funkcjonować bez zadawania sobie dziesiątek pytań: jak to pociągnąć? Dlaczego to nie działa? Co zrobić żeby?
  • umiesz grać w tematy niestandardowe, lubisz mieć twarde i jasne cele do osiągnięcia.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w rodzinnej firmie zatrudniającej ok 200 osób (B2B lub umowa o pracę),
  • wsparcie nowoczesnej architektury IT,
  • niezbędne narzędzia potrzebne do wykonywania obowiązków służbowych, w tym samochód z limitem kilometrów na prywatne wyjazdy,
  • rezultaty Twojej pracy będą dostrzeżone i dodatkowo nagrodzone w ramach systemu premiowego,
  • pracę hybrydową: trochę w biurze (głównie w okresie wdrożenia), sporo w trasie (samolot, samochód),
  • W zależności od miejsca zamieszkania, przewidujemy możliwość pracy na home-office.

Od lat 90-tych produkujemy meble biurowe. Robimy to w sposób odpowiedzialny względem szeroko rozumianego środowiska. Nowoczesna technologia produkcji, doświadczenie naszych pracowników i ich odpowiedzialna praca sprawiają, że nasi klienci otrzymują najwyższej jakości, mocno spersonalizowane rozwiązania dla swoich wnętrz.

CV prosimy przesyłać w wiadomości z dopiskiem "Key Account Manager".

Pracownik produkcji - tapicer
Produkcja

Pracownik produkcji - tapicer

Fabryka Mebli Biurowych MARO w Komornikach poszukuje pracownika na stanowisko "Pracownik produkcji - tapicer".

Obowiązki:

  • Wykonywanie tapicerki na różnych rodzajach mebli biurowych,
  • Klejenie pianki meblowej do podłoża mebli,
  • Klejenie elementów płytowych w procesie produkcji mebli biurowych,
  • Wykrajanie, zszywanie i tapicerowanie elementów z tkaniny,
  • Samodzielne planowanie pracy po otrzymaniu zlecenia,
  • Mile widziane szycie na maszynie elementów tapicerskich,

Wymagania:

  • Doświadczenie w tapicerce mebli biurowych lub podobnych, w tym klejeniu pianki meblowej, klejeniu elementów płytowych,
  • Zrozumienie różnych materiałów tapicerskich i technik pracy z nimi,
  • Precyzja, dbałość o szczegóły i zdolność do pracy manualnej,
  • Zdolność do pracy w zespole,
  • Odpowiedzialność i zaangażowanie,
  • Opcjonalne szycie na maszynie elementów tapicerskich,

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w renomowanej fabryce mebli biurowych,
  • Umowa o pracę od pierwszego dnia,
  • Przyjazne środowisko pracy,

O nas:

Od lat 90-tych produkujemy meble biurowe. Robimy to w sposób odpowiedzialny względem szeroko rozumianego środowiska. Nowoczesna technologia produkcji, doświadczenie naszych pracowników i ich odpowiedzialna praca sprawiają, że nasi klienci otrzymują najwyższej jakości, mocno spersonalizowane rozwiązania dla swoich wnętrz.

Prosimy o bezpośredni kontakt telefoniczny pod numer 782 699 966 w godzinach 8:00-15:00. CV prosimy przesyłać w wiadomości z dopiskiem "pracownik produkcji - tapicer".

Pracownik produkcji - ślusarz
Produkcja

Pracownik produkcji - ślusarz

Fabryka Mebli Biurowych MARO w Komornikach poszukuje pracownika na stanowisko "Pracownik produkcji - ślusarz".

Obowiązki:

  • Wykonywanie prac ślusarskich, w tym szlifowania, montażu konstrukcji, zgodnie z wytycznymi działu techniczno-konstrukcyjnego,
  • Spawanie elementów metalowych (jeśli posiadasz tę umiejętność),
  • Utrzymywanie czystości i porządku na stanowisku pracy,
  • Współpraca z innymi członkami zespołu produkcyjnego,

Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy jako ślusarz,
  • Znajomość narzędzi i maszyn ślusarskich,
  • Umiejętność szlifowania elementów metalowych,
  • Mile widziana umiejętność spawania (MIG/MAG, TIG),
  • Dokładność i dbałość o jakość wykonanej pracy,
  • Gotowość do pracy w zespole,
  • Umiejętność rozwiązywania problemów,

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w renomowanej fabryce mebli biurowych,
  • Umowa o pracę od pierwszego dnia,
  • Przyjazne środowisko pracy,

O nas:

Od lat 90-tych produkujemy meble biurowe. Robimy to w sposób odpowiedzialny względem szeroko rozumianego środowiska. Nowoczesna technologia produkcji, doświadczenie naszych pracowników i ich odpowiedzialna praca sprawiają, że nasi klienci otrzymują najwyższej jakości, mocno spersonalizowane rozwiązania dla swoich wnętrz.

Prosimy o bezpośredni kontakt telefoniczny pod numer 782 699 962 w godzinach 8:00-15:00. CV prosimy przesyłać w wiadomości z dopiskiem "pracownik produkcji -ślusarz".

Technik ds. Prototypów
Konstrukcja

Technik ds. prototypów

Fabryka Mebli Biurowych MARO w Komornikach poszukuje pracownika na stanowisko "Technik ds. prototypów".

Obowiązki:

  • Opracowywanie i realizacja projektów prototypów mebli biurowych, włączając w to nowatorskie rozwiązania funkcjonalne i design,
  • Współpraca z zespołem projektantów, inżynierów i producentów w celu zapewnienia spójności projektów prototypów z ostatecznymi produktami,
  • Testowanie i ocena wydajności prototypów pod kątem ergonomii, trwałości i estetyki,
  • Dokładne dokumentowanie procesu prototypowania, w tym rysunki techniczne, raporty i notatki z testów,
  • Wspieranie procesu wdrażania prototypów do produkcji masowej,
  • Wspieranie produkcji przy realizacji bieżących zleceń,

Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z prototypowaniem mebli lub produktów podobnych,
  • Umiejętność obsługi narzędzi i technologii stosowanych w prototypowaniu (np. CAD, narzędzia stolarskie),
  • Kreatywność, umiejętność myślenia poza utartymi schematami oraz zdolność do rozwiązywania problemów,
  • Umiejętność pracy w zespole, doskonałe umiejętności komunikacyjne i organizacyjne,
  • Zdolność do zarządzania projektami i kontrolowania terminów,

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w renomowanej fabryce mebli biurowych,
  • Umowa o pracę od pierwszego dnia,
  • Przyjazne środowisko pracy;

O nas:

Od lat 90-tych produkujemy meble biurowe. Robimy to w sposób odpowiedzialny względem szeroko rozumianego środowiska. Nowoczesna technologia produkcji, doświadczenie naszych pracowników i ich odpowiedzialna praca sprawiają, że nasi klienci otrzymują najwyższej jakości, mocno spersonalizowane rozwiązania dla swoich wnętrz.

Prosimy o bezpośredni kontakt telefoniczny pod numer 782 699 962 w godzinach 8:00-15:00. CV prosimy przesyłać w wiadomości z dopiskiem "Technik ds. prototypów ".

Inspektor ds. BHP
Bezpieczeństwo i higiena pracy

Inspektor ds. BHP

Fabryka Mebli Biurowych MARO w Komornikach poszukuje pracownika na stanowisko "Inspektor ds. BHP".

Obowiązki:

  • realizacja zadań wynikających z aktualnie obowiązujących przepisów w zakresie BHP,
  • sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów i zasad BHP,
  • prowadzenie oraz ewidencjonowanie szkoleń wstępnych i okresowych w zakresie BHP,
  • sporządzanie dokumentacji oraz prowadzenie zagadnień związanych z wypadkami w pracy,

Wymagania:

  • uprawnienia wynikające z rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy: minimum dla inspektora bhp - posiadanie zawodu technika bezpieczeństwa i higieny pracy,
  • samodzielność w realizacji zadań,
  • umiejętność prowadzenia szkoleń,
  • dobra organizacja pracy oraz komunikatywność,

Oferujemy:

  • praca  w firmie o stabilnej i ugruntowanej pozycji na rynku,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • praca stacjonarna,
  • umowę o pracę  na 1/8 etatu,

Od lat 90-tych produkujemy meble biurowe. Robimy to w sposób odpowiedzialny względem szeroko rozumianego środowiska. Nowoczesna technologia produkcji, doświadczenie naszych pracowników i ich odpowiedzialna praca sprawiają, że nasi klienci otrzymują najwyższej jakości, mocno spersonalizowane rozwiązania dla swoich wnętrz.

CV prosimy przesyłać w wiadomości z dopiskiem "Inspektor ds. BHP ".

Aplikuj
*Pola obowiązkowe